GESLAAGD WEEKENDKAMPIOENSCHAP DRESSUUR PONY’S!

Vandaag was de slotdag van het weekendkampioenschap dressuur voor pony’s. In veel rubrieken bleef het tot het laatste moment spannend wie de kampioen zou worden.

De volgende amazones zijn weekendkampioen geworden:
-AB pony’s klasse B: Linn Kwantes uit Berkel-Enschot
-AB pony’s klasse L/M: Pleun van Assouw uit Berkel-Enschot
-C pony’s klasse B t/m Z: Imke van Baast uit Udenhout
-DE pony’s klasse B t/m L2: Joyce Pijnenburg uit St. Michielsgestel
-DE pony’s klasse M1 t/m Z2: Nicole Kimenai uit Dongen

Alle kampioenen mochten een prachtige statiedeken in ontvangst nemen, gesponsord door Worldwide Transit en een fotoshoot, gesponsord door Joyce van de Mee fotografie.

De hoofdprijs; een luchtballonvaart gesponsord door SKY ballonvaarten, werd gewonnen door Joyce Pijnenburg. Zij had overall de beste plaatsing én de hoogste scores in percentages.

Wij willen verder nog onze overige sponsoren bedanken: V.d. Wouw dierenvoeders, Ruiterstad en H.R. Horses.

Wij kunnen als organisatie terugkijken op een geslaagd weekend. Wij zullen volgend jaar wederom een weekendkampioenschap voor pony’s en paarden organiseren en hopen jullie dan graag weer terug te zien

Onze volgende wedstrijden zijn:
-vrijdagavond 16 februari: dressuur pony’s en paarden (ook oefendressuur mogelijk)
-zaterdag 17 februari: subtop dressuur paarden
-zondag 18 februari: dressuur pony’s en paarden (ook oefendressuur mogelijk)

Inschrijven kan via mijnknhs of door te mailen naar: wedstrijden@rsv-st-lambertus.nl.