Commissies

Om de kwaliteit van de dienstverlening van de RSV St. Lambertus te waarborgen maakt de vereniging gebruik van diverse commissies. Hieronder worden de verschillende commissie kort toegelicht.

Activiteitencommissie
De acitviteitencommissie bestaat uit  Olinda Ansems,Tess Bierhuizen, Liesbeth Dirven, Ilse van Gorkum, Corine Rokven en Ingrid Tempels. De activiteitencommissie is te bereiken op activiteiten@rsv-st-lambertus.nl. Ideeën zijn altijd welkom!

Sponsorcommissie
De sponsorcommissie bestaat uit Ronald van Dijk en Miranda van Rijsewijk. De sponsorcommissie is te bereiken op sponsoring@rsv-st-lambertus.nl.

Horecacommissie
De horecacommissie bestaat uit Miranda van Rijswijk en Hazel Viveen. De horecacommissie is te bereiken op horeca@rsv-st-lambertus.nl.

Werkzaamhedencommissie
De werkzaamhedencommissie bestaat uit Jessie van Dijk. De werkzaamhedencommissie is te bereiken op werkzaamheden@rsv-st-lambertus.nl.

Secretariaat
Het secretariaat bestaat uit Denise van Bavel- Schiedon, Maayke van de Brand, Liesbeth Dirven en Diane van Ingen- van Iersel. Diane is verantwoordelijk voor de aanvragen wedstrijden, jury’s en startlijsten en wordt door Liesbeth ondersteund. Denise verzorgt het e-mailcontact met deelnemers. Het contact met de KNHS m.b.t pony’s loopt via Maayke en paarden via Diane. Het secretariaat is te bereiken op wedstrijden@rsv-st-lambertus.nl.

Jeugdbeleidsplan commissie
Het jeugdbeleidsplan commissie bestaat uit Sjaak van Beurden, Ingrid Tempels en Stefanie van Iersel.

Technische commissie
De technische commissie bestaat uit Sjaak van Beurden, Piet van den Brand, Ad Maijen, Jack van de Pas,  Hayno Tempels en Jos Viveen.  Zij dragen o.a. zorg voor: onderhoud rijhal / buitenterrein / materialen, op- en afbouwen dressuurringen/springparcours.