Lidmaatschappen

Ben je een fanatieke recreant of een ambitieuze wedstrijdruiter, en ben je op zoek naar een vereniging die voor beide ruimte biedt? Dan ben je bij RSV St. Lambertus aan het juiste adres!

Als vereniging bieden wij diverse lidmaatschappen, zodat ruiters met verschillende wensen bij ons terecht kunnen. Onderstaand vind je de bedragen voor de contributie voor het jaar 2023.

*Tarieven wijzigen jaarlijks m.i.v. 1 januari daarop volgend*

Wij bieden tevens de mogelijkheid om geheeld vrijblijvend een maand lang gratis proef te komen rijden. Dit geeft je ruimte om de sfeer van de club te proeven en te bepalen of wij als vereniging bij jouw passen. Wanneer het bevalt kun je na die maand besluiten om lid te worden.                                                    * Bij het afsluiten van een nieuw lidmaatschap hoef je alleen de resterende maanden van dat kalenderjaar te betalen, vervolgens loopt het lidmaatschap per kalenderjaar.

Aanmelden voor het proeflidmaatschap of lid worden? Vul het inschrijfformulier in en stuur het naar info@rsv-st-lambertus.nl. De algemene voorwaarden staan vermeld op het inschrijfformulier.

Junior lidmaatschap (ad. € 152,00 per jaar)
* Onbeperkt bakgebruik * (eigen toegangssleutel)
*  Exclusief KNHS-lidmaatschap (zie KNHS kosten)
* Deelname aan activiteiten georganiseerd door de vereniging (gratis of met korting)
* Exclusief clublessen
* Ca. 5 werkzaamheden per jaar (afkopen is mogelijk)

Senior lidmaatschap (ad. € 173,00 per jaar)
* Onbeperkt bakgebruik * (eigen toegangssleutel)
* Exclusief KNHS-lidmaatschap (zie KNHS kosten)
* Exclusief clublessen
* Ca. 5 werkzaamheden per jaar (afkopen is mogelijk)

KNHS basis lidmaatschap (ad. € 34,00 per jaar)
* Geen bakgebruik                                                                                                                                * Geen clublessen
* Exclusief KNHS-lidmaatschap (zie KNHS kosten)
* Geen korting bij eigen wedstrijden

* Ca. 3. werkzaamheden per jaar (afkopen is mogelijk)

KNHS plus lidmaatschap (ad. € 70,00 per jaar)
* Geen bakgebruik
* Geen clublessen
* Exclusief KNHS-lidmaatschap (zie KNHS kosten)
* Geen korting bij eigen wedstrijden

* Geen werkzaamheden

Rustend lidmaatschap (ad. € 34,00 per jaar)
* Geen bakgebruik
* Geen clublessen
* Geen KNHS-lidmaatschap
* Geen werkzaamheden

Ere lidmaatschap (ad. € 0,00 per jaar)

KNHS kosten (per jaar en  voor iedere rijvereniging gelijk)
Wanneer je officiële wedstrijden wilt gaan starten, dien je een KNHS-startpas aan te vragen. Dit kunnen wij als vereniging voor jou regelen. Na het aanvragen van een startpas kun je binnen enkele dagen al starten als je dat wil. Hieronder tref je een overzicht van de kosten die dit (jaarlijks) met zich meebrengen:
* Contributie ad. € 27,50
* Startpas Pony ad. € 98,50
* Startpas Paard ad. € 126,00
De bedragen zijn vastgesteld door de KNHS. Voor een volledig overzicht van de KNHS kosten 2023 klik hier.

*Toegangssleutelregeling
De rijhal is te gebruiken tussen 07.00 uur en 23.00 uur s’ avonds m.u.v. verhuur aan derde en wedstrijden. Tijdens clublessen is er altijd mogelijkheid tot vrij rijden. De kosten van de lidmaatschappen junior en senior zijn incl. de kosten van een eigen toegangssleutel.  De sleutel mag niet aan derde worden gegeven.

Werkzaamheden
Naast het betalen van de contributie is het bij onze vereniging een verplichting om een aantal malen per jaar (maximaal 5 keer in de winterwedstrijdperiode) werkzaamheden te verrichten. Het is mogelijk om de werkzaamheden af te kopen.

Daarnaast is het mogelijk extra diensten te draaien, hier krijg je een vrijwilligers bijdrage voor.

Contributie
De contributie wordt jaarlijks in januari betaald. De contributie kan in één keer worden voldaan of verdeeld over 4 kwartalen per automatische incasso. Hiervoor dien je eenmalig een machtigingsformulier in te vullen. Aan het eind van ieder kwartaal wordt het bedrag vervolgens automatisch van je rekening afgeschreven.

Wijzigen lidmaatschap
Het wijzigen van een lidmaatschap voor het volgende jaar dient uiterlijk 30 november van het huidige jaar schriftelijk of per e-mail (info@rsv-st-lambertus.nl) aangekondigd te worden. Graag willen we je vragen om de wijziging vóór 1 november door te geven, i.v.m. het plannen van de diensten voor de periode van januari tot en met maart. Een uitzondering op deze regel is het omzetten van een KNHS (basis of plus) of rustend lidmaatschap naar een junior of senior lidmaatschap.

Opzeggen lidmaatschap
Het opzeggen van een lidmaatschap stuur uiterlijk 30 november een ingevuld opzegformulier op naar info@rsv-st-lambertus.nl. Graag willen we je vragen om je lidmaatschap vóór 1 november op te zeggen, i.v.m. het inplannen van de diensten voor de periode januari-maart en afmelding bij de KNHS.                           * Wordt het lidmaatschap niet voor deze tijd opgezegd, zullen de kosten van KNHS lidmaatschap en contributie voor het volgende jaar nog in rekening worden gebracht.

Aanmelden voor het proeflidmaatschap of lid worden? Of je lidmaatschap opzeggen? Vul het inschrijfformulier of opzegformulier in en stuur het naar info@rsv-st-lambertus.nl. De algemene voorwaarden staan vermeld op het inschrijfformulier.