Interesse in het vergroten van uw bekendheid?

Per jaar komen er ongeveer tussen de 5.000 en 7.500 bezoekers onze rijhal binnen. De verwachting is dat deze aantallen de komende jaren alleen maar zullen toenemen naarmate onze prachtige rijhal meer bekendheid krijgt.

De veelzijdige doelgroep die u bereikt als sponsor bevindt zich in Brabant en omstreken. De doelgroep bestaat met name uit het midden- en hogere
segment. Daarnaast bestaat deze uit alle leeftijdscategorieën, van recreanten tot professionals. U raakt dus bekend bij een breed publiek. Denk hierbij ook aan het grote aantal toeschouwers die meekomen naar lessen, wedstrijden en andere door onze vereniging georganiseerde activiteiten.

Hieronder hebben wij een aantal sponsormogelijkheden als voorbeeld voor u uiteengezet. De hier genoemde mogelijkheden zijn zeker niet uitputtend. Het is altijd mogelijk om pakket op maat samen te stellen.

Voor meer informatie bekijk onze volledige sponsorpropositie.

Interesse gewekt of van gedachten wisselen? Stuur dan een e-mail naar sponsoring@rsv-st-lambertus.nl en wij nemen contact met u op.