Accommodatie

De vereniging RSV St. Lambertus maakt gebruik van een gloed nieuwe accommodatie. De accommodatie is sinds december 2016 in gebruik. Op 13 en 14 mei 2017 is de rijhal feestelijk geopend door de wethouder sport Hans Kokke.

De rijbak van de nieuwe accommodatie heeft een afmeting van 45 bij 90 m2 en is voorzien van een professionele bodem (de bodem is gelegd door A. van den Brand Cultuurtechniek B.V.). De accommodatie wordt beheerd door de stichting Sport en Promotie evenementen Udenhout (S.P.U.).

De accommodatie bestaande uit rijbak en/of kantine kan verhuurd worden voor kleinschalige evenementen, zoals wedstrijden, trainingen en clinics, seminars, vergaderingen, personeelsfeesten etc. De kantine (met maar liefst een oppervlakte van 200 m2) beschikt over de standaard voorzieningen, zoals o.a een keuken, bar en toiletten. De accommodatie is goed bereikbaar en biedt voldoende parkeergelegenheid.

De rijhal wordt verlicht door middel van duurzame led-verlichting (energie neutraal). De stroom wordt opgewerkt door zonnepanelen die op de rijhal liggen.  Naast de rijhal is een retentievijver aangelegd, welke moet gaan fungeren als wateropslag ten behoeve van ons beregeningssysteem.