Verhuur

Wij bieden als vereniging mogelijkheden om de hal te huren voor het beoefenen van eigen paardensport, organisatie hippische wedstrijden of andere evenementen. Bekijk hieronder de mogelijkheden en tarieven voor 2021.

* Tarieven wijzigen jaarlijks m.i.v. 1 april daarop volgend *

Contract verhuur voor eigen beoefening paardensport (alleen bakgebruik)
Onbeperkt bakgebruik (eventueel gelijktijdig met andere ruiters) met uitzondering van verhuur aan derde en wedstrijden.
* Per maand ad. €60, –
* Per half jaar ad. €160, – *
* Per jaar ad. €285, – *

Gebruik maken van verhuur? Vul dit formulier in en stuur het naar info@rsv-st-lambertus.nl. De algemene voorwaarden staan vermeld op het contract.

Hippische wedstrijd(en)
Wil je als vereniging een concours organiseren, maar heb je hiervoor geen geschikte locatie, dan zijn er zeker mogelijkheden in Udenhout. Vul hiervoor onderstaand contactformulier in.

Vraag offerte aan

Vul onderstaand formulier in om een offerte aan te vragen.
Naam:*
Telefoon:*
Organisatie:
Adres:
Datum:*
Onderwerp:*
Bericht:*

Verhuur kantine (eigen leden)
Indien je als eigen lid interesse hebt om de rijbak en/of kantine te huren, kan je contact opnemen met bestuur@rsv-st-lambertus.nl.