Sponsorkliks (gratis sponsoren!)

Help RSV St. Lambertus door gratis te sponsoren!

Doe jij wel eens online aankopen? Dan is het sinds kort mogelijk om RSV St. Lambertus daar mee gratis te sponsoren! Als vereniging hebben wij ons namelijk aangemeld bij sponsorkliks. Dit werkt als volgt:

1. Ga naar de sponsorkliks pagina van onze vereniging (Rijvereniging Sint Lambertus Udenhout).

2. Zoek de webwinkel op waar je je bestelling wil plaatsen, en klik op bestel.  (Je kunt kiezen uit tal van webwinkels, zoals: ”bol.com, Albert Heijn, Greetz, Media Markt en nog veel en veel meer!”).

3. Je komt nu op de door jou gekozen webwinkel en je kunt je bestelling plaatsen.

4. Na betaling wordt een deel van het aankoopbedrag gesponsord aan RSV St. Lambertus. Je hoeft hier niets extra’s voor te doen of te betalen. De hoogte van het gesponsorde bedrag hangt af van de webwinkel en het aankoopbedrag.

Wij hopen natuurlijk dat jullie bij je volgende online aankoop aan ons denken en deze doen via onze sponsorkliks pagina Rijvereniging Sint Lambertus Udenhout.  (De sponsorkliks pagina is voor iedereen toegankelijk).

Namens de gehele vereniging bedankt!