Bestuurslid 2

Functie: bestuurslid
Lid sinds: 2019
Woonplaats: Berkel-Enschot

Ik ben Jack van de Pas, 40 jaar en kom uit Berkel Enschot. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen: een dochter van 11 en een zoon van 9. In het dagelijks leven houd ik me bezig met mijn Hoveniersbedrijf wat voornamelijk gericht is op bestratingen, grondwerken en tuinaanleg.

Naast mijn gezin en werk is de paardensport mijn grote hobby. Vroeger heb ik wel wat onder het zadel gereden maar het mennen is mijn ding. Ik rijd samengestelde menwedstrijden 2-span pony. Door het mennen ben ik in contact gekomen met RSV St. Lambertus. Inmiddels is mijn dochter Britt ook enkele jaren aan het paardrijden en wilde ze graag op mijn pony’s

gaan rijden bij een vereniging. RSV St. Lambertus sprak ons goed aan en hier werden we dan ook zeer enthousiast ontvangen.

In het voorjaar van 2020 werd ik gevragen of ik in het bestuur wilde komen als bestuurslid om met name het mennen, de eventing en wat praktische zaken mee op te pakken. Ik heb hier even over na moeten denken maar heb toen toch maar toe gezegd. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen in een gezellige groep mensen die zeer gemotiveerd zijn in alles wat met paardensport te maken heeft.

Met vriendelijke groet,

Jack van de Pas.