Secretaris

Functie: Secretaris
Lid sinds: 2004
Woonplaats: Tilburg

Ik ben Judith Fonken en ben als 7-jarig meisje met mijn A-pony terecht gekomen bij RSV St. Lambertus. Mijn moeder komt uit Udenhout en zodoende waren er voor haar een aantal bekende gezichten op de vereniging. Tijdens mijn pony tijd was ik al fanatiek in de dressuur, maar daarnaast vond ik het heel leuk om deel te nemen aan afdelingsdressuur en verschillende activiteiten van de vereniging. In 2012 heb ik mijn huidige paard, Giano, als jaarling gekocht. Ik heb Giano zelf opgeleid en start momenteel M2 dressuur met hem. Ik ben fanatiek om verder te komen in de dressuur, maar vind het ook erg belangrijk om afwisseling te hebben in de training. Daarom trek ik er ook wekelijks op uit naar de bossen.

In het dagelijks leven werk ik bij de Technische Universiteit in Eindhoven. Ik heb hier Biomedische Technologie gestudeerd en ben in 2020 begonnen aan mijn promotieonderzoek.

In het voorjaar van 2020 ben ik gestart met mijn functie als secretaris van RSV St. Lambertus. In deze functie houd ik me voornamelijk bezig met het contact met (nieuwe) leden en fungeer ik als eerste aanspreekpunt voor vragen, suggesties of opmerkingen. Ik vind het erg leuk dat ik nu actief bij kan dragen aan het verbeteren van onze vereniging en hoop deze functie nog een lange tijd te vervullen.

Groetjes,
Judith Fonken