Lidmaatschappen

Ben je een fanatieke recreant of een ambitieuze wedstrijdruiter, en ben je op zoek naar een vereniging die voor beide ruimte biedt? Dan ben je bij RSV St. Lambertus aan het juiste adres!

Als vereniging bieden wij diverse lidmaatschappen, zodat ruiters met verschillende wensen bij ons terecht kunnen. Onderstaand vind je de bedragen voor de contributie over het jaar 2020.

*Tarieven wijzigen jaarlijks m.i.v. 1 januari daarop volgend*

Wij bieden tevens de mogelijkheid om geheeld vrijblijvend een maand lang gratis proef te komen rijden. Dit geeft je ruimte om de sfeer van de club te proeven en te bepalen of wij als vereniging bij jouw passen. Wanneer het bevalt kun je na die maand besluiten om lid te worden.

Aanmelden voor het proeflidmaatschap of lid worden? Vul het inschrijfformulier in en stuur het naar info@rsv-st-lambertus.nl. De algemene voorwaarden staan vermeld op het inschrijfformulier.

Junior lidmaatschap (ad. €145,00 per jaar)
* Onbeperkt bakgebruik * (eigen toegangssleutel)
*  Exclusief KNHS-lidmaatschap (zie KNHS kosten)
* Deelname aan activiteiten georganiseerd door de vereniging (gratis of met korting)
* Exclusief clublessen (basiskosten ad. €105, – per jaar)
* Ca. 6 werkzaamheden per jaar (afkopen is mogelijk)

Senior lidmaatschap (ad. €166,00 per jaar)
* Onbeperkt bakgebruik * (eigen toegangssleutel)
* Exclusief KNHS-lidmaatschap (zie KNHS kosten)
* Exclusief clublessen (basiskosten ad. €105, – per jaar)
* Ca. 6 werkzaamheden per jaar (afkopen is mogelijk)

KNHS basis lidmaatschap (ad. €32,00 per jaar)
* Geen bakgebruik
* Exclusief KNHS-lidmaatschap (zie KNHS kosten)
* Geen korting bij eigen wedstrijden
* Ca. 3. werkzaamheden per jaar (afkopen is mogelijk)

KNHS plus lidmaatschap (ad. €68,00 per jaar)
* Geen clublessen
* Exclusief KNHS-lidmaatschap (zie KNHS kosten)
* Geen korting bij eigen wedstrijden
* Geen werkzaamheden

Rustend lidmaatschap (ad. €32,00 per jaar)
* Geen clublessen
* Geen KNHS-lidmaatschap
* Geen werkzaamheden

Ere lidmaatschap (ad. €0, – per jaar)

KNHS kosten (per jaar en  voor iedere rijvereniging gelijk)
Wanneer je officiële wedstrijden wilt gaan starten, dien je een KNHS-startpas aan te vragen. Dit kunnen wij als vereniging voor jou regelen. Na het aanvragen van een startpas kun je binnen enkele dagen al starten als je dat wil. Hieronder tref je een overzicht van de kosten die dit (jaarlijks) met zich meebrengen:
* Contributie ad. €25,75
* Startpas Pony ad. €92,50
* Startpas Paard ad. €118,00
De bedragen zijn vastgesteld door de KNHS. Voor een volledig overzicht van de KNHS kosten 2020 klik hier.

*Toegangssleutelregeling
De rijhal is te gebruiken tussen 07.00 uur en 23.00 uur s’avonds m.u.v. verhuur aan derde en wedstrijden. Tijdens clublessen is er altijd mogelijkheid tot vrij rijden. De kosten van de lidmaatschappen junior en senior zijn incl. de kosten van een eigen toegangssleutel.  De sleutel mag niet aan derde worden gegeven.

Contributie/opzeggen lidmaatschap
De contributie wordt jaarlijks in januari betaald. De contributie kan in één keer worden voldaan of verdeeld over 4 kwartalen per automatische incasso. Hiervoor dien je eenmalig een machtigingsformulier in te vullen. Aan het eind van ieder kwartaal wordt het bedrag vervolgens automatisch van je rekening afgeschreven. Het opzeggen van een lidmaatschap dient voor  30 november schriftelijke of per e-mail (info@rsv-st-lambertus.nl) te worden opgezegd.

Werkzaamheden
Naast het betalen van de contributie is het bij onze vereniging een verplichting om een aantal malen per jaar (maximaal 6 keer in de winterwedstrijdperiode) werkzaamheden te verrichten. Het is mogelijk om de werkzaamheden af te kopen.

Aanmelden voor het proeflidmaatschap of lid worden? Of je lidmaatschap opzeggen? Vul het inschrijfformulier of opzegformulier in en stuur het naar info@rsv-st-lambertus.nl. De algemene voorwaarden staan vermeld op het inschrijfformulier.