Club kampioenschap (onderlinge competitie)

Als vereniging organiseren we elk jaar in de zomer het clubkampioenschap, ook wel bekend als onderlinge competitie. (De onderlinge wedstrijden zijn ook toegankelijk voor niet leden.)

Wedstrijdkalender
De wedstrijd kalender voor 2020 volgt z.s.m.

Startlijsten
De startlijsten volgen wanneer de nieuwe competitie wordt gestart.

Klasse kampioen en overall kampioen
De hoogste 3 resultaten van de 5 wedstrijden tellen voor het klasse kampioenschap. Ook krijgen we dit jaar een overall kampioen. De overall kampioen ontvangt een extra prijs. Je kan de overall kampioen worden door op de laatste wedstrijd (datum volgt) de overkamping tegen alle andere klasse kampioenen te rijden en te winnen. Klik hier voor het volledige wedstrijdreglement.

Inschrijven
Als het aantal inschrijvingen het toelaat is het mogelijk om 2 proeven te rijden. De eerste proef telt dan voor het kampioenschap. Ook niet leden zijn weer van harte welkom om de wedstrijden mee te rijden, zij komen alleen niet in aanmerking voor het clubkampioenschap.

Opgeven kan alleen via de mail activiteiten@rsv-st-lambertus.nl. De inschrijving moet uiterlijk 5 dagen voor de desbetreffende wedstrijd bij ons binnen zijn. Graag de volgende gegevens sturen:

• Naam van de ruiter
  • Naam van de pony/paard
  • Klasse pony/paard
  • Categorie (pony)
  • Aantal proeven
  • Datum van de wedstrijd(en) waaraan je wilt deelnemen

Kosten
De kosten zijn €2,50 per proef voor leden en €5,00 per proef voor niet leden. Leden die zich direct bij de eerste wedstrijd aanmelden voor alle wedstrijden betalen het inschrijfgeld voor 4 wedstrijden i.p.v. 5 wedstrijden.

Vrijwilligers gezocht
Natuurlijk hebben we voor het organiseren van deze competitie extra handjes nodig. Heb jij zin om ons te komen helpen door bijvoorbeeld een bardienst te draaien of te schrijven tijdens een van deze wedstrijden dan horen wij dat graag! Je kan je opgeven als vrijwilliger door te mailen naar activiteiten@rsv-st-lambertus.nl.

We hopen jullie allemaal weer te zien deze zomer tijdens onze onderlinge competitie.

Groetjes van de activiteitencommissie