WEDSTRIJD VRIJDAGAVOND VAN HET WEEKENDKAMPIOENSCHAP PAARDEN VERVALT DOOR VERLENGING COVID MAATREGELEN

Helaas worden de Covid maatregelen verlengd en hebben wij moeten besluiten om de wedstrijd op vrijdag 7 januari a.s. te laten vervallen. Deelnemen aan het weekendkampioenschap paarden is nog steeds mogelijk, maar dan alleen door deelname op zaterdag en zondag. De inschrijvingen voor deze wedstrijd gaan momenteel zó hard waardoor de zaterdag en zondag momenteel al vol zitten. Deelnemers die voor de vrijdag hadden ingeschreven en nu op zaterdag of zondag bij willen schrijven omdat je anders niet aan het kampioenschap mee kunt doen, krijgen voorrang op de wachtlijst. Geef in mijnknhs (in de opmerking bij de nieuwe inschrijving) aan dat je op vrijdag hebt moeten annuleren zodat voor ons duidelijk is dat je voorrang krijgt op de wachtlijst. Inschrijvingen wijzigen mag ook per e-mail: wedstrijden@rsv-st-lambertus.nl.

Wij vinden het erg jammer dat we de vrijdag moeten annuleren maar zijn wel heel blij dat we in ieder geval ons kampioenschap door kunnen laten gaan. Achter de schermen is hard gewerkt aan leuke extra prijzen!!!
Excuses voor het ongemak.