(AVOND)SUBTOP DRESSUUR OP 17 DECEMBER WORDT VERPLAATST NAAR DE MIDDAG

Op vrijdag 17 december staat er voor de avond een subtop dressuur gepland. Door de nieuwe coronamaatregelen is het helaas niet mogelijk om deze wedstrijd in de avond plaats te laten vinden. Wij hebben daarom besloten om deze wedstrijd naar de middag te verplaatsen. Aanvang: 13 uur

Mocht je je hiervoor ingeschreven hebben maar helaas niet overdag kunnen starten, verzoeken wij je z.s.m. de inschrijving via mijnknhs te annulleren. De wedstrijd zat al vol. Doordat de wedstrijd nu naar de middag wordt verplaatst kunnen we wat meer starts aannemen, maar ook dit is helaas beperkt. Wanneer de wedstrijd vol is, wordt je automatisch op de reservelijst geplaatst. Zodra er uitvaller binnenkomt, krijg je bericht als je alsnog kunt starten.

Bedankt voor jullie begrip.