ZESTAL RSV ST. LAMBERTUS RESERVE NEDERLANDS KAMPIOEN!

Van links naar rechts: Liesbeth, Sophie, Isa, Jasmijn,Els, Sofie, Eline en Roos.

Leden van rijvereniging RSV St. Lambertus zijn afgelopen zomerseizoen succesvol aan start gekomen tijdens afgelopen zomercompetitie. 24 augustus werd het NK verreden voor de afdelingsdressuur pony’s te Ermelo. Het zestal klasse L had zich hiervoor weten te plaatsen en kwam deze dag aan start. Mooie prestaties werden hier geleverd wat resulteerde in een podiumplaats. Het zestal mag zich reserve Nederlands kampioen noemen en ging met de zilveren medaille naar huis.

Het zestal onder leiding van Liesbeth Dirven en ook coaching van Sjaak van Beurden bestond uit:

Sofie van Abeelen
Sophie van den Bighelaar
Isa van den Eijnden
Eline Rokven
Els Verhoeven
Jasmijn van Wijk
Roos van Wijk

Maar niet alleen deze prestatie mag er zijn, eerder in het seizoen zijn de volgende prestaties ook al geleverd:

Kringkampioen klasse A-L1: Sofie van Abeelen met Beertje

Kringkampioen zestallen klasse CDE-L: 6-tal RSV St. Lambertus

De volgende combinaties hebben mogen starten op de Brabantse kampioenschappen:

Sofie van Abeelen met Twister klasse C-B en met Beertje klasse A-L1
Heike van Olphen met Ian van Equicentre klasse DE-L1
Roos van Wijk met Let’s dance tango klasse DE-L1
Isa van den Eijnden met Max klasse DE-M2
Sophie van den Bighelaar met Bon Jovi van de Manuhoeve klasse DE-Z1
Tess Bierhuizen met Verstijnens Izadina klasse L2 paarden
Maayke van den Brand met  Goofy klasse Z1

Isa van den Eijnden met Baretta klasse M1 paarden

Isa van den Eijnden wist zich met haar pony Max te plaatsen voor het NK waar helaas een hoge klassering uit bleef.

Topprestaties van al deze amazones en allen een mooie ervaring rijker op de diverse kampioenschappen!