GESLAAGD WEEKENDKAMPIOENSCHAP SPRINGEN PAARDEN

Vandaag was de laatste dag van het weekendkampioenschap springen paarden. Naast de reguliere prijzen werden vandaag ook de prijzen aan de weekendkampioenen uitgereikt. Zij ontvingen van onze hoofdsponsor Square Saddlery een prachtige statiedeken en een zadelpasconsult ter waarde van €75,-.

De volgende amazones zijn weekendkampioen geworden:
*Klasse B: Sindy van Kruisselbergen
* Klasse L/M: Gwenda Molle

Wij feliciteren bovengenoemde amazones en hopen jullie volgens seizoen weer terug te zien bij onze springwedstrijden.

Op 10 en 11 november a.s. zijn de pony springruiters aan de beurt. Ook zij kunnen zich inschrijven voor het weekendkampioenschap. Hier zullen de weekendkampioenen naar huis gaan met een pony sportmassage, gesponsord door H.R. Horses. Wil je hier nog voor inschrijven? Dat kan via mijnknhs.nl of door te mailen naar: wedstrijden@rsv-st-lambertus.nl