GERARDUS MOONEN KRIJGT WAARDIG AFSCHEID NA 54 JAAR BESTUURSLID EN 59 JAAR LIDMAATSCHAP

Volgende week zal Gerardus Moonen officieel aftreden als bestuurslid bij RSV St. Lambertus Udenhout. Aangezien dit een enorme mijlpaal is, waar wij als vereniging super trots op zijn, werd Gerardus maandagavond verrast door alle clubleden, oud bestuursleden, familie en andere bekenden.

Gerardus werd ontvangen in een erehaag van pony’s en paarden. Daarna volgende nog een demonstratie van het pony- en paardenviertal van onze vereniging. Voorzitter van onze vereniging, Jeanne Maijen en voorzitter van SPU, Wil Schaependonk hielden een toespraak om Gerardus en zijn vrouw Jo te bedanken voor alle jaren dat zij klaar hebben gestaan voor onze vereniging. Uiteraard wilde Gerardus zelf ook nog even iedereen bedanken.

Vanuit de KNHS Nederland kreeg Gerardus de bronzen speld uitgereikt voor de jarenlange inzet voor onze vereniging. Namens alle leden kreeg Gerardus nog diverse cadeaus en als klap op de vuurpijl werd door het bestuur de ‘Gerardus Moonen wisselbeker’ aan hem overhandigd. Zo zal zijn naam voor altijd aan onze vereniging verbonden blijven.

De avond werd afgesloten met een borrel in de kantine en een optreden volksdansen.

Gerardus zal zeker nog in beeld blijven. Hij heeft aangegeven om een aantal van zijn taken graag uit te blijven voeren.

Wij zijn Gerardus ontzettend dankbaar voor alles wat hij voor onze vereniging heeft betekend. Zijn kennis en inzet zijn een voorbeeld voor velen. GERARDUS BEDANKT!!!

Kijk hier voor meer foto’s. De foto’s zijn gemaakt door Colien Heijmans Fotografie.