HELP ONZE CLUB OP WEG VIA DE RABOBANK HART VOOR UW CLUB ACTIE

Ook dit jaar nemen wij weer deel aan de Rabobank actie. Met deze actie ondersteunt u de Rabobank verenigingen/stichtingen uit het Rabobank Hart Van Brabant gebied. Ook dit jaar kunnen wij deze financiële ondersteuning weer goed gebruiken na gemiste inkomsten door Covid.

Wie kunnen er stemmen?
Leden van de bank ontvangen per post een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Van 4 tot 25 oktober 2021 brengen zij via een stemsite hun stem uit op de verenigingen en/of stichtingen die zij steunen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan het lid maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging mag uitbrengen.
Je kunt stemmen via de Rabo bankieren app of via onderstaande site: https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport?ra_resize=yes…

Iedereen alvast bedankt namens de gehele club!

Kan een afbeelding zijn van de tekst 'Stem op ons! Rabobank CLUBKAS CAMPAGNE 安 +++'