21.03.2018 ONDERLINGE ZOMERCOMPETITIE

De activiteitencommissie gaat weer een onderlinge zomercompetitie starten in onze mooie rijhal.

We gaan in het zomerseizoen 5 dressuurwedstrijden organiseren. Voor onze eigen leden is dit een competitie waar 3 van de 5 wedstrijden tellen. Gasten zijn welkom, maar voor hun zijn er alleen dag prijzen te winnen en nemen dus niet deel aan de competitie.

Je kunt starten in de volgende klasse; F2A proef (zonder galop voor de echte beginners) B, L1, L2, M1, M2, Z1, Z2, ZZL en viertal paarden en pony’s.

De wedstrijden zijn op vrijdagavond 6 april, zaterdag 5 mei, zondag 17 juni , zaterdag 18 augustus en de finale wedstrijd is zondag 23 september.

Jong en oud mag meedoen met deze competitie. Iedereen kan inschrijven, ook als je geen lid bent van onze club. Dus vrienden en familie zijn welkom. De kosten voor leden €2,50 en niet leden zijn € 5,00 per proef en viertallen zijn gratis. Schrijf je meteen voor alle 5 de wedstrijden in met het zelfde paard of pony dan mag je voor €10 alle 5 de wedstrijden mee rijden (dit geldt alleen voor onze eigen leden).

Heb je nog geen wedstrijd jas? Dan is dat geen probleem, in de kantine hebben we jasjes die je mag lenen. Zo kan iedereen in een wedstrijd jas rijden.

Bij iedere wedstrijd wordt een daguitslag bekend gemaakt. Op zondag 23 september hebben we naast een daguitslag ook nog een clubkampioen per categorie. Deze dag sluiten we af met een super gezellige club BBQ. Voor deze BBQ wordt een bijdrage gevraagd van € 10,00 per persoon.

Je kunt inschrijven door een mail te sturen naar
activiteiten@rsv-st-lambertus.nl of door een app te sturen naar Ingrid Tempels, mob: 06-54297164.

Wat willen wij weten van jou? Je naam, je geboorte datum, klasse waarin je wil starten, maat pony of paard, naam van je pony of paard, wedstrijdruiter ja of nee.

Afhankelijk van het aantal inschrijvingen gaan wij de categorieën indelen.

Je kunt per wedstrijd inschrijven. (Maar alle vijf tegelijk vinden wij natuurlijk erg prettig)
* De inschrijving voor de wedstrijd van 6 april moet vóór 26 maart zijn ontvangen.
* De inschrijving voor de wedstrijd van 5 mei moet vóór 26 april zijn ontvangen.
* De inschrijving voor de wedstrijd van 17 juni moet vóór 10 juni zijn ontvangen.
* De inschrijving voor de wedstrijd van 18 aug moet vóór 8 aug zijn ontvangen.
* De inschrijving voor de wedstrijd van 23 sept moet vóór 10 sept zijn ontvangen.
Als je mee wilt doen met de BBQ dan moet je dit vóór 10 september doorgeven. Geef dan je naam door en met hoeveel personen jullie mee willen doen.

Wij hopen jullie allemaal te zien!

Groetjes de activiteitencommissie